Food workshop


Približne pred dvomi týždňami tesne pred mojím odchodom na dovolenku (o ktorom dozviete viac čoskoro v ďalšom príspevku) vybrala som do Bratislavy na ďalšie stretnutie, ktoré organizovala Asociácia blogerov. Bolo to tretí mEATing, ktorý som absolvovala a ako aj označenie ukáže tentokrát tiež sme zamierali na jedlá. Vďaka spolupráci so školou varenia Chefparade absolvovali sme super food workshop v rámci ktorej sme mali možnosť naučiť nové kuchynské triky. 
Bola som rada, keď mi prišla správa, ktorá potvrdila, že bude tam aj Ivana, veď mať parťáčku je vždy skvelé (a samozrejme ďakujem za fotky ☺).
Náš program ako vždy začalo menšou prezentáciou od Janky, a potom naším heslom bolo "hor sa variť!". 
Najprv pomocou indického šéfkuchára namiešali sme vlastné korenie garam masala. Medzi ingredienciami nájdeme napr. muškátový oriešok, rímsky kmín, škoricu, chilli a aj bobkový list. 
Našou druhou tematickou krajinou pri Indií bola Ázia. V rámci Ázie sme sa učili pripravovať moje obľúbené jarné rolky. Bola som milo prekvapená, že je to celkom jednoduchý proces. Už musím iba zaobstarať všetko, čo k tomu potrebujeme a môžem ich pripravovať aj doma. K tým už hotovým roľkám spravili sme aj omáčky, jednu sójovú a jednu vegansku verziu z arašidového masla a kokosového mlieka. V rámci prípravy roliek nám ukázali aj správny štýl krájania, ktoré už hrdo využívam aj doma pri varení a konečne nemám žiadne obavy, že zarežem moje prsty alebo gélové nechty. 
Musím sa priznať, že nikdy som nebola typ, ktorá by zjedla sushi, lebo surové mäso je nejak nie moja šálka čaju, ale keď už sme dostali príležitosť na to, aby sme sa naučili ich pripravovať išla som do toho. Pomocou mojich celkom šikovných rúk mi podarilo urobiť celkom dobre vyzerajúcu obrátené kalifornské maki, ktoré boli plnené s avokádom a losom. Vďaka tej novej skúsenosti nakoniec som dozvedela, že sushi JE celkom stvorené pre mňa, lebo chuťovo zapasoval so môjho jedálnička. 
Poslednú zastávku, ktorá bola flambovanie ovocia musela som vynechať a odchádzať kvôli ďalším povinnostiam, lebo ako som už spomínala bola som pred mojou dovolenkou a pred odchodom ma čakala ešte kopec práce. 
Som nesmierne spokojná so sebou, keďže na workshopu sa zúčastnili väčšinou food bloggerky a podľa mňa zvládla som všetky "prekážky" celkom super. Možno, že práve tento stretnutie ma bude motivovať a čoskoro nájdete tu aj nejaké chutné recepty (žeby nový hashtag? #cookingwithdoreen). 
Za super akciu (ako vždy) veľké poďakovanie patrí pre Janke, Baške a Lucke z Asociácie blogerov a tiež pre Chefparade za príležitosť a milé darčeky. Teším sa na ďalší kurz, ktorý vďaka poukážky u nich môžem navštíviť. 
Čo sa týka spoločnosti bolo zase super, som rada, že stretla som znova Ivku a spoznala som ďalšie skvelé baby. Teším sa na ďalšie stretko! ☺

♥♥♥

Approximately two weeks ago exactly before my holiday departure (about you can read in my next post soon) I went to Bratislava to take part on an another mEATing organized  by Asociácia blogerov. This was my thrid time to take part on this kind of event and as usual our day was all about food and work. Thanks to our cooperation with Chefparade cooking school, we´ve had a super food workshop, where we learnt new kitchen tricks.
I was glad, when a message arrived, because from this text I got to know, that a blogger friend of mine, Ivana (Ajvn) is going to be there too. It´s always good to have a great buddy around. 
As usual our program started with a presentation made by Jana and after that we continued our day by the slogan " let´s cook!". 
First, we got a chance to make our own garam massala spice with a little help from our Indian chef. Between the ingredients we can find such things as: nutmeg, roman cumin, cinnamon, chilli or bay leaf. 
Our second thematic country next to India was Asia. In the Asia part we learnt to prepare my beloved spring roles. I was suprised, because the preparation proces is pretty easy. When next time I´d like to have something like this for lunch or dinner the only thing I have to do is to get all the ingredients and I can make them even in my own kitchen in place of ordering. To go with these roles we also made some soy sauce and a vegan option with peanut butter and coconut milk. As part of the preparation we also learnt the right style of chopping, which I proudly use even in my own kitchen by cooking some delish food for me and my fam and of course now I have no fear of losing my fingers or gel nails during the chopping proces. 
I have to admint that I never was a sushi fun type, because raw meat is not exactly my cup of tea, but when I got this opportunity I went into it. With my practical hands I managed to make pretty good-looking stuffed Californian maki with avocados and samon slices. Thanks to this experience I got to know, that sushi is my kind of food. 
The last stop, which was fruit flambing I´ve had to leave, because as I´ve already mentioned I was before my trip and I´ve had a lot of work to do before it. 
Overall, I think, I can be pretty satisfied with myself, because I managed to get through all the "crosses" between our food blogger collegues (yeah, most of the bloggers, who were there, were food related). Maybe this meeting will motivate me and soon you´ll get tasty recepies (new hashtag will born? #cookingwithdoreen).
For a great action (as usual) big thanks for Jana, Baška and Lucka and of course to Chefparade fo the opportunity. I can´t wait to take part on the next food workshop, thanks to they kind free course voucher. 
The company was also on point. It was nice to see you again Ivka, I´m glad I met with another bloggers too. I´m looking forward for our next meetup! ☺









LOOK OF THE DAY:
top- Zara
pants-Forever21
earring-Forever21
necklance- Forever21
shoes-Deichmann

Komentáre

Obľúbené príspevky