MAY photo diary

Som v tom až po ušiach. V povinnostiach, práci, blogu a škole.Vďaka Bohu v piatok úspešne absolvovala som môj posledný tohoročný testík, takže posledné dve týždne už môžem užiť naplno bez sedenia nad knihami. Som strašne rada, že koniec školského roka sa už blíži, pretože počas tých posledných dňoch pomaly, ale isto začalo som cítiť, že už nezvládam a potrebujem oddych. Už takmer máme na krku letné prázdniny a ja mám strašne veľa plánov, ale o tom viac nabudúce, lebo práve teraz budem "hovoriť" o tom čo všetko sa stal so mnou počas tých minulých dňoch, týždňoch a možno aj mesiacoch.

♥♥♥
I´m in till my ears. In things I need to do, work, blog and school. Thank God this Friday I passed my last exam really well and it means, that during the last two weeks of school time I can have fun without sitting above my books and learning materials. I´m soo glad, because the end of the school year is soo close, because durign the past few days I really felt, that I´m kinda done because of my work stuffs and I need to rest. Our beloved summer holiday is almost here and I ´ve got soo many great plans, but about them later and now let´s talk about my last few days, weeks and even months. 

MAY

 





Našou najväčšou májovou výzvou bola jednoznačne rozlúčková ceremónia. Na konci apríla / začiatku mája náš svet točil len okolo toho, aby všetko bolo v poriadku. No na konci tohto procesu viac - menej mali sme totálne zničené nervy, ale asi stalo sa to za to, lebo všetko sa podarilo na výbornú. Okrem toho sme dozvedeli aj to, že ak náhodou nebudem ani účtovníčkou, ani spisovateľkou tak kľudne môžem pracovať v kvetinárstve, lebo som experka čo sa týka práci s kvetmi a zelenými dekoráciami. 
♥♥♥
Our biggest challange ofmay was the graduation ceremony. At the end of april/beginning of my our world rolled around all this things, because we wanted to make everything perfect. At the end of this process our nerves were crashed, but everything was perfect. Next to this we even know that, if I won´t become a book-keeper or a wrighter I can just go and get a job in a flower shop, because I´m professional in this work. 


Našou ďalšou zastávkou bola prvý piknik blogerov, ktorý bol určený pre nominovaných blogerov v rámci Bloger roka 2017. Viac o tom dočítate tu .
♥♥♥
Our next step was the first bloger piknik for the nominees in competition Bloger of the Year 2017. You can find more about this event here .


V máji dve týždne zase strávila som s prácou v rámci ďalšej odbornej praxi. Tentokrát nebola som recepčná, ale praktizovala som v mojom skutočnom odbore ako sekretárka/personalistka/plánovačka/skladníčka/pamistka vo firme Slovenksý Vodohospodársky Podnik, chvála čoho mala som dve týždne s neskutočným výhľadom na Dunaj. 
♥♥♥
Two weeks in may I spent with work agin because of our practice. This time I worked as secretary/personalist/plan maker/stock - keeper/pamist in my true profession by Slovenský Vodohospodársky Podnik. Thanks to this during two weeks I´ve had amazing view with the river Danube. 



JUNE


1. júna oslavila som moje tretie! blogoniny, za čo som nesmierne vďačná pre všetkých, ktorí ma podporujú či pomáhajú a samozrejme aj pre Vás, ktorí ste tu a čítate moje myšlienky. Moje ďalšie pocity a poďakovacie riadka nájdete tu .
♥♥♥
1. june I celebrated my third! birthday as a blogger and I´m really grateful for all the people around me helping and supporting me and of course for You, because you all read my words, More about me feelings and thanksgiving you can find here .


 

2. júna sa konalo galavečer tretieho ročníka Bloger roka. Ako ste už videli bola som nominovaná tretíkrát v kategórií móda. Nedostala som do finálového týmu, ale nakoniec aj tak sme rozhodli, že udelenie cien nevynecháme a spolu s mojou skvelou fotografkou, kamarátkou, spolužiačkou - Ritou vybrali sme do Bratislavy. O mojich šiat a o večere viac nájdete tu.
♥♥♥
2. june was the ceremony of the third year of the competition Bloger of the Year. You probably know, that I was nominated third time in cathergory fashion. I haven´t made it into the finals, but at the end we went to the ceremony with my lovely photograph, friend, classmate - Rita to Bratislava. More about my dress and that night you can find here

Komentáre

Obľúbené príspevky